Fysiotherapie en Manuele Therapie in Houten en Den Bosch
fysio moov fysiotherapie houten handen wassen

Update: Het Corona virus (COVID-19)

Update Corona maatregelen: In verband met de huidige maatregelen voor het bestrijden van het Corona virus zijn wij genoodzaakt vanaf heden de volgende (extra) maatregelen te nemen:

• Alle therapeuten dragen vanaf maandag 5 oktober een mondkapje tijdens de behandeling.
  • Als patiënt wordt u geadviseerd, zonder verplichting, om ook een mondkapje te dragen. Indien u er geen bij heeft, maar wel een mondkapje wilt dragen, kunt u deze bij ons kopen voor 50 cent.
  • Als de afspraak wordt voortgezet in de oefenzaal dan kan er makkelijker 1,5 meter afstand worden en is een mondkapje niet noodzakelijk.
  • Desinfecteer uw handen bij binnenkomst en wanneer u onze praktijk verlaat.
  • Blijf thuis bij symptomen van het Corona virus.
  • Indien u klachten heeft en de afspraak binnen 24 uur wordt afgebeld, zal de afspraak niet in rekening worden gebracht

Fysio Moov volgt het nieuws omtrent het Corona Virus op de voet en houdt instanties als de KNGF en RIVM nauwlettend in de gaten. Als fysiotherapeut kiest Fysio Moov altijd voor top hygiene en volgt hier bij ook het advies vanuit de RIVM. Zo wassen wij onze handen voor en na de behandeling en gebruiken ook anti bacteriële handgel.

Van onze patienten vragen zij ook te letten op de hygiene en het advies vanuit RIVM te volgen. De belangrijkste maatregelen die je kan nemen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen, zijn heel simpel. Deze maatregelen gelden voor alle virussen die griep en verkoudheid kunnen veroorzaken. Het is dus altijd belangrijk om deze op te volgen. Het zijn:

Ervaart u klachten of denkt u drager te zijn van het Corona virus? Neem dan contact op met uw huisarts en zeg uw afspraak (tijdig) met ons af.

RIVM

Voor vragen over het Coronavirus en de maatregelen tegen besmetting en verspreiding verwijzen we naar de website van het RIVM. We wijzen er op dat het hier informatie voor het publiek betreft. Op dit moment gelden voor praktijken, zoals die van fysiotherapeuten, geen andere maatregelen dan die al op de site van RIVM gepubliceerd zijn.