tel: 030 274 5115

Veelgestelde Vragen

Wat zijn de openingstijden van Fysio Moov?

De openingstijden kunt u vinden op onze website en verschillen per locatie.

Hoe kan ik de praktijk het beste bereiken?

Per praktijk hebben we een ander telefoonnummer. Kijk op de pagina van de praktijk hoe je ons het beste kunt bereiken. Je kunt ons ook altijd een e-mail sturen op info@fysiomoov.nl.

Heb ik een verwijzing nodig om een afspraak te maken?

Fysio Moov is direct toegankelijk voor een screening en aanvullend beleid, er is geen verwijzing nodig vanuit huisarts of specialist. Fysiotherapie is vrij toegankelijk. Dit betekent dat in veel gevallen geen verwijzing nodig is van de huisarts of specialist. Een afspraak kan direct gemaakt worden met ons. Voor chronische indicaties zoals na een operatie is wel een verwijzing nodig.

Wat moet ik meenemen naar mijn (eerste) afspraak?

Als u een eerste afspraak heeft, neemt u dan altijd een (bad-)handdoek, ID kaart en/of zorgverkeringspas mee. Bij de eerste afspraak kan de fysiotherapeut zowel een intake als een behandeling bij u of uw zorgverzekeraar in dienen. De therapeut neemt dan ook langer de tijd voor u om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Heeft Fysio Moov contracten met alle zorgverzekeraars?

Ja, Fysio Moov heeft ook voor 2023 contracten met alle zorgverzekeraars. Alleen onderdeel JUST van CZ wordt niet vergoedt. Alle andere zorgverzekeringen die vallen onder CZ wel.

Wilt u weten of fysiotherapie wordt vergoed binnen uw verzekering, hoeveel behandelingen u vergoedt krijgt of wanneer een vergoeding stopt? Dan raden we aan om contact op te nemen met uw zorgverzekeraar. Als u niet verzekerd bent of over de aantal verzekerde behandelingen bent kan er een nota in rekening worden gebracht. Fysio Moov kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld. De vergoedingen die wij ontvangen van de zorgverzekeraars staan per zorgverzekeraar vast. Indien u een nota krijgt omdat u niet of onvoldoende verzekert bent kan het bedrag verschillen t.o.v. het bedrag dat de verkering uitkeert. Onze tarieven staan op de website.

Wat als ik door mijn behandelingen heen ben OF ik geen aanvullende verzekering heb?

Indien je niet of onvoldoende (aanvullend) verzekerd bent voor fysiotherapie zijn de tarieven op deze pagina van toepassing.

Heeft Fysio Moov een klachtenregeling?

Ja, onze klachtenregeling staat hier. Heb jij een klacht over de behandeling of de manier waarop wij met jou omgaan, dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor jezelf, voor andere cliënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie.